min helg

tjoflöjt! helgen har varit supermysig verkligen. i fredags kollade jag på min älsklings match med diverse vänner och efter det gick vi och åt sushi, köpte ben & jerry's och hyrde arn och american pie - naked mile. jag somnade efter 10 minuter in i american pie men arn kan jag helt klart rekommendera till dom antagligen 2 personerna som inte sett den. i lördags åkte jag och älsk till gamla stan och åt lunch och köpte glass och på kvällen åt vi middag hemma hos min mormor och jag fick det bekräftat att min familj inte riktigt är som alla andra. idag så åkte älskling imorse för att träffa sin farmor så jag åkte med min mamma och bror till sickla för att köpa jeans till bror och då hittade jag även ett par grymt snygga nudie jeans till mig själv som jag hade planer på att köpa och på kvällen så åt släkten middag på restaurang J i nacka strand, super mys! imorgon så är det först skola och på kvällen derby :D jag ska dit med en massa vänner och är sjuuukt taggad på det! men nu så ska jag ringa älskling så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0