stronger - kanye west


hörde precis den här låten på radio, blev lite smådeppig för låten förknippar jag med sommaren 07. det var nog den bästa sommaren i mitt liv. jag fick min första seriösa pojkvän, jag var på grönan i princip varje dag, jag bodde hemma hos min dåvarande? bästa vän frida! och det är det som gör mig ledsen, jag gjorde ett val som förendrade hela våran vänskap. för att ta allt från början så var jag och frida helt olika hela början av 7an. jag kommer verkligen ihåg hur jag tyckte att hon var as cool! hon vågade sticka ut, hon verkade ha det så kul och hon var omringad av roliga människor hela tiden. själv var jag rätt så blyg, osäker på mig själv och rent av deprimerad ständigt. jag och min vän amanda började vara på fritidsgården 2an där då också frida var. det tog inte lång tid innan jag och frida blev vänner. vi spenderade hela fredagarna med julle där och på donken visst det kanske inte låter superkul men det var det verkligen! med tiden förendrades jag väldigt mycket, helt plötsligt vågade jag saker och den mest drastiska förändringen med mig var nog att jag färgade mitt blonda hår mörkt, började sminka mig mer och började lyssna på annan musik. jag försökte helt enkelt vara som frida. jag hade aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. jag, frida och våra vänner gjorde roliga saker jämt. jag kunde verkligen berätta allt för henne och kände för första gången att jag hade en verkligen bästa vän. sen dess har allt förändrats, jag har förändrats, hon har förändrats och våran vänskap har förändrats. det är dels mitt fel, jag har kanske inte varit den perfekta vännen men jag gjorde ett val och det står jag för. på ett sätt känns det som att jag inte längre känner henne alls och på ett sätt känner jag att när vi är tillsammans så är det som förut, själva meningen med det här inlägget är att jag vill att hon ska veta att jag absolut inte har glömt våra tider och jag saknar henne nått så sjukt. jag älskar dig frida widlund<3

Kommentarer
Postat av: frida

Naaw, gumman <3 Du betyder så jävla mycket för mig, och kommer alltid göra det. Finns alltid här för dig. Jag saknar oss!

2008-08-19 @ 21:20:05
URL: http://rafdi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0