detta-har-jag-gjort-idag

jaa, dagen började med sovmorgon till 10:15 då jag hade franska som jag förövrigt knappt klarade G på idag :/ sen bara förvann dagen kändes det som. men på svenskan såg vi en jätte intressant dokumentär av michael moore om det amerikanska folket och vapen, kanske recencerar den sen vi får se. efter skolan mötte jag upp B och vi åkte till stan för att han skulle köpa byxor så han kom därifrån med massa fina saker och jag absolut ingenting ?! whaat happend?!. vi åt iallafall ben and jerrys vid gallerian sen åkte jag hem. nu har jag bara pluggat kabbalah som bara den! har redovisning på torsdag som jag absolut minst vill ha VG på men nu ska jag fortsätta plugga lite smått! hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0