en blåsa på fingret

halloj! dagen började med en välbehövlig genomgång över allt vi ska ha på kemiprovet på fredag. jag kommer få ig. dagen rullade på och på tekniken "spillde" jag kokhet lim på mitt finger så jag ville bara börja gråta så ont gjorde det. det resulterade i att jag fick en blåsa och gick hem! okej tänker ni. gick hem? JA, eller till forum för efter tekniken skulle vi ha en uppsats på 80 min och jag hade bränt högra handen så det var en omöjlighet!. gick till forum lyssnade på musik med moster och fikade på en trappa. sen åkte jag hem och har pluggat lite och lagat mat till hela familjen! jag är gryyymm! men nu ska jag nog ta och ringa lite samtal! puuussiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0