en dag inte ens värd att skriva om....

hejhej! ååhh vilken osoft dag det här har varit! hade det inte varit för amanda hade jag fan slagit ner någon stackars krake! iallafall dagen började med att det gick extremt dåligt på svenskan och jag typ stammade mig till vart min föräldrar kommer ifrån, för att sedan jag ska bli förbannad på en viss person som jag bara mer och mer börjar tycka mindre om! min gulliga mamma bjöd mig iallafall på lunch i forum så då blev jag iallafall så pass glad att jag kunde gå tillbaka till skolan och avsluta dagen ;). efter skolan gick jag med amanda till forum där vi satt och tjockade i oss nachos! amanda är förövrigt bäst!<3. sen åkte jag hem och sen dess har jag pluggat,pluggat,pluggat och städat :). har det riktigt mysigt här nu faktiskt i mitt ny städade rum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dne du du tycker mindre och mindre om, går den i din klass? Går du i Ekliden?

2008-09-10 @ 21:09:59
Postat av: govenius

ja jag går i ekliden! gör du?

2008-09-10 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0