min helg

hallå hallå :D! ska börja med att berätta om min helg.

fredag: gick i skolan hela dagen och efter det fikade jag med fia,frida och frida. vi blev sedan lurade av herr kuronen att åka och möta honom vid plattan. totalt onödigt. vi åkte sedan vidare mot JB där frida bjöd på pizza och vi satt och kollade på bolibompa. på kvällen gick vi hem till jesper där vi hade det väldigt trevligt måste jag säga :)! efter att B hade haft match åkte jag och mötte han + vänner på söder och gick omkring där för att sedan åka hem och mysa.

lördag: har verkligen minneslucka över vad som hände på dagen men på kvällen var jag lite med B och hans kompisar på söder. det var kul. jag och B gick sedan och hyrde Irene Huss och köpte ben & jerrys och gick hem till mig och mös.

söndag: det var bajendag på söderstadion så vi åkte dit och kollade lite. B och hans vänner lekte huliganer. jag åt godis. gratis fiskedamm är inte illa ;). fick ett roligt gratisspel också. på kvällen kollade vi på hammarby-tumba i handboll, rätt kul faktiskt! efter det så gick vi till zinkensdamm och var där en stund och sen åkte jag hem.


jaa, det var min helg! riktigt lyckad faktiskt. idag var det först en evighetslång skoldag och efter det gick jag och fia till forum och åt kladdkaka :) hon är bra att ha hon!. blev upphämtad av mamma och leif och åkte till mio möbler där vi efter 2 timmar hade köpt en soffa. sen åkte vi hem till B och hämtade hans gamla säng som min bror ska ha :P. nu ligger jag i sängen och har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0