YOGA

hejhej! jag känner mig jätte glad :D. för det första är jag värsta mattegeniet och sen så älskar jag verkligen mina vänner massor<3. idag hade jag först skola hela dagen och efter det mötte jag upp B och så åkte vi hem till honom och monterade ner en säng, skills jag hade på det asså! sen så lagade vi mat åt hans familj, sen efter det åkte jag och tränade yoga med frida och frida. grymt skönt efter verkligen! nu ligger jag i min säng och borde egentligen plugga satan! :/. men jag har ingen aning om vilka sidor det är på no:n och matten tycker jag att jag är så extremt duktig på endå 8) så jag tog helt enkelt läxledigt! mohahaha. nej men nu ska jag sova. imorgon är det fredag *lycka*. gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0